РЕКЛАМАЦИИ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА
Ние Ви даваме възможност, ако не сте удовлетворени от закупения от Вас продукт, да го върнете или замените с друг. Срокът за връщане или замяна на един продукт с друг може да бъде извършен в 14 (четиринадесет) дневен срок след датата на получаването на продукта.
Връщане или замяна на закупен продукт може да бъде извършена само в случай, че продуктът е в оригиналната си опаковка, оригиналния си вид и качество; не е бил подложен на някакъв вид обработка или въздействие; не е нарушена неговата цялост; не са налице повреди, причинени от неправилна употреба, включително и от неправилно монтиране/поставяне; запазени са всички аксесоари и консумативи, крепежни елементи и други, които съпътстват основния закупен продукт.
Разходите за връщане или замяна на продукт са за сметка на купувача (клиента).
В случай, че е налице:
- производствен дефект на продукта;
- липса на части на продукта;
- повреда на стоката при транспортиране;
Вие имате право да направите рекламация пред продавача на стоката.
Рекламацията се прави по телефона или на електронната поща на продавача, като в 14 (четиринадесет) дневен срок трябва да направите рекламацията и да върнете продукта на продавача.
При рекламация имате право да поискате дефектния продукт да бъде заменен с друг от същия вид и качество или да върнете продукта без да искате замяна с друг продукт.
Връщането или замяната на продукта въз основа на рекламация може да бъде извършена, ако продуктът е в оригиналния си вид и качество; не е бил подложен на някакъв вид обработка или въздействие; не е нарушена неговата цялост; не са налице повреди, причинени от неправилна употреба, включително и от неправилно монтиране/поставяне; запазени са всички аксесоари и консумативи, крепежни елементи и други, които съпътстват основния закупен продукт.
При рекламация разходите за връщането на продукта са за сметка на продавача.
Независимо дали правите рекламация, или връщате продукта с или без замяна с друг, е необходимо да се свържете с продавача по телефона или да изпратите искането си на електронната поща на продавача, като е необходимо да дадете информация за продукта: вид, наименование, количество и други характеристики на продукта; номер на поръчката; дата на получаването на продукта; да заявите дали правите рекламация или връщате продукта, дали искате замяна с друг продукт.
Ако връщате продукта без да искате същият да бъде заменен с друг, е необходимо да изпратите данни за Вашата банкова сметка, по която да Ви бъде възстановена цената на продукта. В този случай е необходимо и да изпратите документа, от който се установява, че цената на продукта е заплатена.
Връщане на закупен продукт се извършва на следния адрес:
гр.София, 1592, 7-ми 11-ти километър, ул.Капитан Димитър Списаревски 38